Pravidla pro objednávání haly - zima 25/26
Pravidla pro objednávání haly v zimní sezóně 2025/26
Vážení členové, od 4.10.2025 do 12.10.2025 si můžete rezervovat halu na období od 4.10.2025 do 31.12.2025. Po tomto termínu bude umožněno i nečlenům klubu si rezervovat halu. Své rezervace můžete uplatňovat, vyjma časů určených pro tréninky mládeže, které jsou každý všední den 2 kurty od 13.00 hod. do 19.00 hod. Nejjednodušší způsob rezervace je přes rezervační systém, kde vaší rezervaci také ihned zaplatíte, jinak vaše rezervace nebude uskutečněna. Případně můžete svou rezervaci udělat osobně u správce areálu, Kateřiny Machátové, takto zadaná rezervace u správce se musí také ihned zaplatit, jinak je vaše rezervace neplatná. Telefonická rezervace haly není možná. Jednotlivé dílčí rezervované termíny je možno stornovat do 8.00 hod. dne (ráno) na kdy je rezervace zadána, a to pouze prostřednictvím elektronického rezervačního systému. Cena za takto stornovanou dílčí rezervaci vám bude připsána na váš kredit, který použijete pro další platby v rezervačním systému. Pokud KLIENT zruší dílčí rezervaci od 8.01 hod. dne (ráno) na kdy je rezervace zadána bude automaticky účtována cena rezervované hodiny, tzn. že mu nebude vrácen kredit na jeho účet. Ceny za hodiny v hale zůstaly pro zimní sezónu 2025/26 stejné jako v loňském roce (jak pro členy, tak pro nečleny klubu), pouze nebude poskytována 5% sleva pro abonentky. V případě vašeho zájmu vám budou časy vašich rezervací překlopeny i do období leden, únor a březen 2026 po uhrazení platby za vaši rezervaci.
Ing. Martin Kroupa Předseda Tenisklubu Cheb z.s.